Wednesday, September 5, 2012

PUTU PIRING

MAKANAN KEGEMARAN AWAN.
PUTU PIRING GULA MELAKA

Harini hari rabu seperti biasa akan ada pasar malam di depan jalan masuk ke rumah.
Terasa nak pergi pasar malam tadi
siap-siap terus turun bawah.
bila nak membeli ni yang satu masalah bagi aku.
tengok kiri tak berkenan, tengok kanan pun tak berkenan.
tengok nasi lagila hilang selera.
tengok bihun goreng macam menarik tapi ada telur pulak 
terus hilang selera.
jalan punya jalan STOP!!!
aku lampak putu piring
terus teringan yang awan suka makan putu piring ini.
teringat masa bulan ramadhan dia ada mintak belikan
bila dah beli dia tak sempat pun nak merasa.

hummmmm...
aku beli lah satu bungkus harga dia skrg melampau jugak RM2.00
dalam dia ada 4 shj.
 jadi aku beli ini sahaja dan terus patah balik.

ini lah putu piring makanan kesukaan awan,
dia mmg suka makan ini. ingat lagi masa pergi majlis kenduri di Shah Alam
awan tak henti-henti makan sampai 2 ke 3 pinggan.

^_^ yum yum chedapnye!!!

Tak tahulah sama ada dapat jumpa awan lagi ke tidak
tp aku doakan awan semoga selamat pergi dan kembali nanti.
luv u forever.
^_^