Thursday, December 8, 2011

BILA AKU BILA BILA

Bila aku rindu aku hanya menyepi,
bilamana hatiku kaku dan bila mana hanya emosi bermain diminda.
aku masih terus diam.

Bila aku suka aku juga berdiam.
kerna aku fikir adakah itu yang aku suka.
nafasku dalam keadaan yang kedu.
lalu aku pun berlalu tanpa rasa itu.

Bila aku nangis aku juga diam.
kerna aku berkata adakah aku menagis.
lalu aku diam...

Bila aku sakit juga aku diam
sakitnya hanya DIA yan tahu.
tp aku masih berdiam kerna sakitku ini tidak sesakit dia.

Bila aku gembira aku terus diam.
kerana aku bersyukur.
dan aku mahu melihat mereka yang aku sayang sentiasa gembira.

Bila aku diam aku gembira.
gembiranya aku bila aku diam.
tiada hati yang aku lukakan

Bila bila puan aku akan diam.
kerna diamku untuk mereka yang aku sayang.
aku tidak tegar untuk menyakiti mereka.
biarlah aku diam sampai bila bila.