Saturday, December 10, 2011

Bila Aku terima Lamaranya

Satu kisah bila kita suka kita akan menagis dalam perasaan yang gembira, kerna kesyukuran dan rezekinya masih tidak putus-putus untuk hambanya. Namun kebanyakan masyarakat sekarang bersedih kerana keadaan hidupnya yang serba kekurangan, dimana perginya rasa bersyukur kepadaNYA.
Pasrah itu bila kita Redhor pada ketentuanNYA. Redhor itu tetap bila kita terus bersyukur dengan apa yang ada.
namun usaha + ikhtiar perlu ada dalam mencari keberkatan.

Malam ini seorang teman akan datang berjumpa ku, katanya mahu melamarku.
aku terkejut dan terkelu, adakan mainan atau jenaka semua yang ku dengar.
menanti dan terus menunggu.
kehadirannya memberikan aku persoalan.?
bila mana dia berbicara aku mula terpaku.
" aku ingin melamarmu henry "
ohhh adakah itu mimpi!!!
dia melamarku untuk menjadi wedding styling baginya.
aku mengucap syukur dalam hari. sambil menahan rasa gembira.
Rezekiku dibukan Muharam ini.
sesungguhnya aku benar-benar bersyukur.


So tanggal 4 Dec 2011 aku dilamar oleh oleh ckay.
thank ckay. Semoga segala kerja ini dipermudahkan olehNYA.
dan semua hasil kerjaku seperti yang di inginkan oleh JulietEventos akan terhasil...
kekalahan ku sebelum ini memberikan banyak pengajaran, tanpa mereka aku tak mampu  untuk melakukan ini, Terima Kasih tak terhingga jugak kepada Adie dan Adam tanpa meraka aku disini lagi.

HENRYEZKANDAR Weddings
Styling, Wedding Stylist and Consaltant
014-2225 912