Sunday, April 3, 2011

Tabahkah diriku ini...?

Kelantasan kesebokan diri,
membuatkan ku lupa pada kesedaran.
Dari Kuala Lumpur aku ke Bertam.
tak puas di bertam aku sambung ke Johor Baharu  dan Singapore.
itukah perjalan aku 1 hari.
Melangkahnya aku sentiasa bersama fikiranku yang bercelaru... ahhhhh untuk apa aku berfikir.!!!
tp bisanya aku berdiam tanpa berfikir.

Kekecewaan demi kekecewaan aku rangkul.
dari hati ke hati aku biarkan pergi
hanya kerana aku tak sangup terus terluka dan melukan hati sesiapa.
Terima kasih untuk seketika bersama.
akan ku jadikan segalanya sebagai kenangan terindah dalam hidup ini.

Perjalanan ku di kota ini cukup banyak mengajarku erti kehidupan.
setiap masa hidupku hanya hamba.
memuaskan kehendak dan keperluan mereka.
sampai bila aku harus bergini. ohhh aku tak sanggup.
Lihatlah kirimu lihatlah kananmu.
semuanya pantas, masa bukan lagi milik kita.
ahhhhhh kadanga-kadang aku tak tega
aku tak berdaya.