Tuesday, January 4, 2011

Elegance Tahun 2011

.Selamat menyambut tahun baru 2011 semua.

Kepada kawan2 yang ku sayangi tahun ni kita tak dapat menyambut bersama. 
kerana terpaksa pulang ke kampung.
Akhirnya aku berpeluang untuk memulakan tahun baru ku bersama blogku ini dah Elegance..
hudupku kini bersama Elegance.

Selamat tinggal kenangan 2010


kini aku cuba untuk mengorak langkah baru dalam mencipta corak baru hidup aku di Kota ini.
dengan meninggalkan kerjaya selama 2 tahunku di UM.

Tahniah.

kepada sahabat2 ku yang akan bertunang bersama teman teristimewa dihati mereka.
kepada Ogy sorry sy tak dapat hadir di majlis pertunangan sebab masih berada di kampung.
Kepada Sue & Ewan tahniah kerana akan bertunang, sorry jugak sebab mungkin saya tak dapat hadir sebab sudah pulang ke KL. Insyallah saya akan cari peluang untuk bersama di majlis penuh bermakna nanti.