Tuesday, January 4, 2011

Terima Kasih Untuk Segalanya

Terima kasih untuk segalanya,
harini demi hari hatiku semakin terluka,
Namun aku membiarkan aku hanyut dalam kelukaan diriku.

Hati pernah berbicara,
Mengapa perlu kau berdusta
Meniti derita Jiwa yang kau terasa

Haruskah aku melupakan segalanya
Yang mungkin akan terus membenarkan aku merana
Mengharap sudah tentu bukan yang aku pinta.

Mengapa aku bergini,
Emosi aku mudah tergangu fikiran aku bercelaru,
apa yang ada disekeliling aku semuanya tidak betul,
aku bukan seperti dahulu,
diriku tenggelam dalam lautan perasaan hati ini.
Mampukan aku mencari diriku yang tenggelam
Haruskah aku membuang mereka dari diriku,
ohhhh tuhan akhirnya aku yang akan terluka nanti...

Kekuatan ku adalah sahabatku,
kekuatanku adalah cinta ku,
kekuatanku ada keluarga ku ibu ku,
Namun kini masihkan aku kuat.
kerna cinta dan persahabatanku kian pudar.