Saturday, January 29, 2011

JOHOR BHARU HOTEL SELESA

Masih dalam keadan yang agak kelang kabut lagi
dalam mencari erti kesenangan
aku disini berpijak di kota yang kian membangun
inilah kota Johor Bharu

dalam kesebokan mencari rezeki untuk aku menyara diriku.
sempat juga aku update blog aku ni, ahhhh kerja oh kerja
harini ada kursus Dr Azizan di Hotel Selesa @ JB.
dalam kelapangan ini aku ambiklah masa untuk update blog aku di cafe hotel.
 sambil menikmati 2 bun ayam yang agak unik rasanya.
aku tertiba terpikir seseorang hahaha sape yg aku dok pikir tu ek...
aku pn keliru. hahahahha abaikan aje.
ni lah bun dia, licin gak aku makan
tp ni belom habis lagi lah haha

terasa sejuk keadaan disini, almaklumlah satu hari ini hujan sahaja di JB ini.
sampai aku nk keluar pn tak boleh.
tp sempat jugak lah aku hantar kereta abang aku yang dah macam tongkang pecah tu g cuci dekat sebelah hotel sahaja.
nasib baik sebelah hotel sahaja tak delah aku  kena berjalan.

Hahaha sambil2 aku dok online di cafe ni sempat jugak lah aku berbisnes hahha
sempat sahaja kannnn..
biasalah kalo dah otak bisnes tu je yang aku dok pikir...
cuma belom dok bisnes orang je lagi.. mesti laku nanti...